رفع مشکل غیرفعال بودن گزینه هیچکدام در قفل صفحه گوشی های سامسونگ

غیرفعال بودن گزینه هیچکدام در قفل صفحه گوشی

اگر شما هم گوشی سامسونگ یا هر گوشی اندرویدی دیگری دارید و هنگامی که بخواهید قفل صفحه گوشی رو بطور کامل بردارید و ناگهان دیده اید که گزینه “هیچکدام” و “کشیدن انگشت” غیرفعال است و نمی‌شود قفل گوشی را حذف کرد، با مشاهده این ویدئو می توانید به راحتی مشکل خود را حل کنید:

 

 

چرا گزینه هیچکدام در قفل صفحه گوشی غیرفعال است؟

برای برداشتن قفل گوشی اندرویدی باید به صفحه تنظیمات گوشی خود بروید. سپس در قسمت امنیت صفحه، گزینه “قفل صفحه” را لمس کرده و بعد با وارد کردن رمز گوشی گزینه های مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. اما اگر با خطای کمرنگ بودن گزینه “هیچکدام” و “کشیدن انگشت” مواجه شدید و پیام «سامسونگ توسط سرپرست سیاست رمزگذاری یا اطلاعات محرمانه غیرفعال شد» را زیر آنها مشاهده کردید نگران نباشید. شما میتوانید با مشاهده ویدئوی آموزشی بالا و انجام مراحل گفته شده گزینه های مورد نظر را فعال کنید.

آیا به قفل صفحه در اندروید نیاز دارم؟

پاسخ صریح به این سوال غیرممکن است. زیرا انتخاب و درجه حفاظت به ترجیحات شخصی کاربر بستگی دارد. به عنوان مثال شما اگر شما تبلت اندرویدی برای بازی، مطالعه و غیره دارید، تنظیم قفل برای وارد کردن مداوم رمز عبور یا سایر روش های امنیتی ارائه شده توسط شما، چه فایده ای دارد؟ اما اگر پسر فضولی در خانه باشد که تلاش می کند به تبلت شما برسد و صبورانه منتظر لحظه مناسب باشد، وضعیت مشابه کاملاً متفاوت به نظر می رسد!

مطمئن ترین محافظت، پین کد، رمز عبور و الگو است. با انتخاب هر یک از این حالت ها، می توانید به طور قابل اعتمادی از خود در برابر نفوذ خارجی محافظت کنید، اما این گزینه منتفی نیست که در آن، با فراموش کردن ترکیب وارد شده یا با یک “اشکال” پیش پا افتاده گوشی هوشمند، باید هزینه زیادی را صرف کنید. اعصاب و تلاش برای باز کردن قفل دستگاه.